profile
the girl next door


Nurain(:
Imma good girl. I'm short, fat & I bite. I love cats. I rot at home all day.

tagboard
scream out loud


music
a blank space.

<

you're on your way

Aeisha | Hafriz | Hazwan | Wanto |

drumrolls
take a bow

Designer
Colours / Headers
Icon
I've got soul but I'm not a soldier

PIZZA!
Monday, July 30, 2007
today, we pricked our fingers again! this time, to check on our glucose and cholestrol level. the results i got back was, OH SO FUNNY! oh well.

thinking of buying a new phone. what phone should i buy? =.=

can't wait for the trip to India. :D

found out that somehow, khamus made a "silent promise" that he owes me pizza. OOH! best nye. if he's gonna ask me out for pizza, i'll ask nadya along and we'll force him to drive his car. (:

and pikachu's not talking to me. *i'm sorry. talk to me at work can?* ):

rai's leaving vivo tru for tamp tru soon. and guess what? nasa aka my brother is joining us soon. everybody's like "now we have to treat her nicely cause her brother's coming to protect his little sister". sorry sikit eh. HE'S NOT MY BROTHER.

buncit came down the other day. kaypoh only. tell him to go gym and flatten the tummy better.

khamus, i want pizza! :D

sometimes i wonder eh. kita ni kawan ke tak? sikit-sikit awak nak marah saya. cakap baik-baik tak boleh ke? kadang-kadang eh, saya fikir macam saya ni buta + bodoh sebab saya sukakan awak. tapi saya tau, saya tak menyesal selama ni sukakan awak. tak tau pulak eh apa motif awak. kalau awak tak suka saya suka awak, cakap lah. tak payah nak buat saya macam gini kan. kadang-kadang, saya pon terfikir juga, mengapa awak sukakan *****h, sedangkan awak tau, dia yang bocor rahsia saya and saya yang dah lama macam hidung tak mancung, pipi tersorong-sorong sukakan awak. kenapa eh? saya tau lah, saya ni tak seberapa, tak lawa dan sebagainya. tapi tengok lar sekarang, dia juga yang menghancurkan hati awak. saya bukannya mengharapkan apa-apa. cuma cakap je. tak tau lah apa pandangan awak. kalau awak betul menghargai persahabatan saya, tak kan sampai nombor telefon bimbit saya pon awak susah nak save? tak tau lar eh. mungkin, awak ada motif di sebalik ni semua. and oh, sebelum saya lupa, dengar-dengar, beberapa kawan awak tau yang saya sukakan awak. awak nak kena bilang orang ke? saya cuma bilang dua orang je, tak lah sampai heboh satu kampung. oh. and apa yang saya tulis ni, tulis je. lain orang, lain pandangan.


(back to the top.)